Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
29 października 2024

Znamy finalistów „Twojego Modelu Biznesowego”

Drukuj

Czterech przedsiębiorców znalazło się w finałowym etapie konkursu „Twój Model Biznesowy”. Zwycięzcę poznamy na początku grudnia.

Warunkiem udziału w konkursie był maksymalnie pięcioletni staż rynkowy, a do tego dobry i nietuzinkowy pomysł na produkt albo usługę. Na przesłanie swoich zgłoszeń do piątej edycji tego przedsięwzięcia zdecydowało się sześć osób. Po ocenie formalnej i merytorycznej, przeprowadzonej przez jury, do kolejnego etapu zakwalifikowano autorów czterech propozycji.

  • Jakub Jagieła – Perfekt CAST: Usługa abonamentowego outsourcingu technologa odlewniczego, skierowana do małych i średnich odlewni, firm zajmujących się renowacją zabytków oraz przedsiębiorstw zajmujących się remontami maszyn i pojazdów.
  • Grażyna Mackiewicz – Varie Garden: Projekt zakłada wprowadzenie nowych produktów, utworzenie nowego kanału marketingowego oraz usprawnienie procesów w sklepie z roślinami kolekcjonerskimi.
  • Patrycja Kleszcz – LasoPrzestrzeń – Forest Academy: Lekcje uważności dla nastolatków w naturalnych, leśnych sceneriach, wspierające rozwój emocjonalny młodzieży.
  • Grażyna Bieniuk – Meta Merch: Sklep internetowy umożliwiający szkołom i uczelniom personalizację gadżetów edukacyjnych.

Podczas oceny pod uwagę brano m.in.:

  • Opis wprowadzanej nowości – jury oceniało szczegółowość pomysłu, przewagę konkurencyjną oraz plany promocji.
  • Eksperyment biznesowy – istotne było, na ile pomysł był przetestowany i zweryfikowany pod kątem zapotrzebowania na rynku.
  • Opis rynku docelowego – oceniano potencjalną wielkość rynku i planowany udział nowego produktu lub usługi.
  • Relacje z klientami – sposób budowania relacji i oryginalność podejścia były kluczowymi aspektami w ocenie.

Zwycięzcę poznamy 5 grudnia, podczas uroczystej gali w Pałacu Kultury Zagłębia. Finaliści otrzymają nagrodę finansową, a także nagrody rzeczowe od sponsorów. Laureaci będą musieli w ciągu trzech miesięcy wdrożyć zaprezentowany model i prowadzić biznes minimum przez rok. Głównym organizatorem konkursu jest miasto Dąbrowa Górnicza.

Czytaj więcej

Nieruchomości

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia w drodze zamiany

Wiadomości

Szkoła rodzenia i znieczulenie zewnątrzoponowe w dąbrowskiej porodówce

Wiadomości

Nowy wiadukt nad trasą S1 otwarty

Kultura

Kwesta na cmentarzach. Każdy może przyłączyć się do ratowania nagrobków