Dostępne skróty klawiszowe:
Oszczędzając czas, możesz elektronicznie ustalić wizytę w Urzędzie Miejskim. Dzięki nowemu kalendarzowi i spotkaniu umówionemu online, będziesz pewien, że danego dnia szybko i sprawnie załatwisz urzędową sprawę.
Do użytku mieszkańców została oddana nowa wersja elektronicznego kalendarza klienta. Wcześniej korzystając z kalendarza można było umówić się tylko w sprawie złożenia dokumentów o prawo jazdy oraz w sprawach rejestracyjnych. Teraz każdy zainteresowany będzie mógł umówić się, aby załatwić wszystkie usługi, do których obowiązuje system kolejkowy. – Wystarczy wejść na stronę www.kalendarz.dg.pl, wybrać termin i zapisać się na wizytę. Później we wskazanym terminie udać się do urzędu i bez kolejki załatwić sprawę – mówi Paweł Gradzik, Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich.
Kalendarz obowiązuje do takich wydziałów, jak:
Dzięki kalendarzowi, klient będzie mógł ustalić najbardziej dogodny termin wizyty w urzędzie z wyprzedzeniem nawet do 14 dni. Warto zaznaczyć, że osoby umówione online mają pierwszeństwo w podchodzeniu do stanowiska i załatwianiu spraw.
W ustalonym terminie, nie wcześniej niż 30 minut przed umówioną godziną wizyty, należy podejść do biletomatu i wpisać swój numer telefonu. Następnie system go autoryzuje i sprawdza, czy dana wizyta była faktycznie umówiona. Jeśli poprawnie zweryfikowano wizytę, klient otrzyma bilet, który daje preferencyjne miejsce przed pozostałymi oczekującymi. Jeśli osoba umówiona przez kalendarz się spóźni, traci możliwość skorzystania z usługi.
Jeśli zainteresowanie daną usługą jest duże, trzeba się liczyć z lekkim przesunięciem czasowym wizyty.
***
INSTRUKCJA OBSŁUGI KALENDARZA:
Ważne: podaj aktualny numer telefonu i adres e-mail. Będzie potrzebny do weryfikacji wizyty w urzędzie.
Na podany adres e-mail otrzymasz poniższą wiadomość. Nie odpisuj na nią.
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej potwierdza umówioną wizytę:
Klient | Piotr (imię przykładowe) |
Usługa | R: Rejestracja działalności gospodarczej |
Data wizyty | 08/06/2020 |
Godzina wizyty | 08:40 |
Numer telefonu Klienta (identyfikator): | 48662138278 |
Jednocześnie przypominamy, iż minimum 10 minut przed zaplanowaną wizytą, należy pobrać bilet z terminala biletowego „Potwierdzenie umówionej internetowo wizyty (U)” – na dowolnym biletomacie.
Pobranie biletu odbywa się poprzez wpisanie numeru telefonu (identyfikatora) Klienta na monitorze dotykowym automatu biletowego. Numer należy wpisać w formacie 48xxxxxx. Nieodebranie biletu po zaplanowanej godzinie powoduje anulowanie ustalonej wizyty. W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer telefonu Klienta (identyfikator) należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów.
Proszę pamiętać, iż godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie, dlatego w uzasadnionych przypadkach rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego Klienta.
Informujemy, iż zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.
Nieodwoływanie wizyt to jedna z głównych przyczyn ograniczonej dostępności do usług. Jeśli więc nie może Pan/Pani skorzystać z umówionej wizyty – proszę o jej odwołanie, dzięki czemu będzie mógł skorzystać inny Klient. Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie w przesłany link.