Przejdź do menu głównego Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do treści

Dostępne skróty klawiszowe:

  • Tab Przejście do następnego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Shift + Tab Przejście do poprzedniego elementu możliwego do kliknięcia.
  • Enter Wykonanie domyślnej akcji.
  • ALT + 1 Przejście do menu głównego.
  • ALT + 2 Przejście do treści.
  • Ctrl + Alt + + Powiększenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + - Pomniejszenie rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + 0 Przywrócenie domyślnego rozmiaru czcionki.
  • Ctrl + Alt + C Włączenie/wyłączenie trybu kontrastowego.
  • Ctrl + Alt + H Przejście do strony głównej.
8 lipca 2020

Umów się online, szybko i sprawnie załatwisz urzędową sprawę!

Drukuj

Oszczędzając czas, możesz elektronicznie ustalić wizytę w Urzędzie Miejskim. Dzięki nowemu kalendarzowi i spotkaniu umówionemu online, będziesz pewien, że danego dnia szybko i sprawnie załatwisz urzędową sprawę.

Do użytku mieszkańców została oddana nowa wersja elektronicznego kalendarza klienta. Wcześniej korzystając z kalendarza można było umówić się tylko w sprawie złożenia dokumentów o prawo jazdy oraz w sprawach rejestracyjnych. Teraz każdy zainteresowany będzie mógł umówić się, aby załatwić wszystkie usługi, do których obowiązuje system kolejkowy. – Wystarczy wejść na stronę www.kalendarz.dg.pl, wybrać termin i zapisać się na wizytę. Później we wskazanym terminie udać się do urzędu i bez kolejki załatwić sprawę – mówi Paweł Gradzik, Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich.

Kalendarz obowiązuje do takich wydziałów, jak:

  • Wydział Geodezji i Kartografii
  • Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
  • Wydział Spraw Obywatelskich
  • Wydział Polityki Społecznej

Dzięki kalendarzowi, klient będzie mógł ustalić najbardziej dogodny termin wizyty w urzędzie z wyprzedzeniem nawet do 14 dni. Warto zaznaczyć, że osoby umówione online mają pierwszeństwo w podchodzeniu do stanowiska i załatwianiu spraw.

W ustalonym terminie, nie wcześniej niż 30 minut przed umówioną godziną wizyty, należy podejść do biletomatu i wpisać swój numer telefonu. Następnie system go autoryzuje i sprawdza, czy dana wizyta była faktycznie umówiona. Jeśli poprawnie zweryfikowano wizytę, klient otrzyma bilet, który daje preferencyjne miejsce przed pozostałymi oczekującymi. Jeśli osoba umówiona przez kalendarz się spóźni, traci możliwość skorzystania z usługi.

Jeśli zainteresowanie daną usługą jest duże, trzeba się liczyć z lekkim przesunięciem czasowym wizyty.

***

INSTRUKCJA OBSŁUGI KALENDARZA:

  1. W przeglądarce internetowej wpisz adres: kalendarz.dg.pl lub odwiedź miejską stronę internetową www.dg.pl i przejdź do zakładki „Dla Mieszkańców” i dalej „Kalendarz – umawianie online”.
  2. Wybierz interesujący Cię temat wizyty i kliknij w odnośnik.
  3. Następnie zaznacz dzień i godzinę, kiedy chcesz załatwić sprawę.
  4. Wypełnij formularz i zapisz się na wizytę.

Ważne: podaj aktualny numer telefonu i adres e-mail. Będzie potrzebny do weryfikacji wizyty w urzędzie.

Na podany adres e-mail otrzymasz poniższą wiadomość. Nie odpisuj na nią.

Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej potwierdza umówioną wizytę:

Klient Piotr (imię przykładowe)
Usługa R: Rejestracja działalności gospodarczej
Data wizyty 08/06/2020
Godzina wizyty 08:40
Numer telefonu Klienta (identyfikator): 48662138278

Jednocześnie przypominamy, iż minimum 10 minut przed zaplanowaną wizytą, należy pobrać bilet z terminala biletowego „Potwierdzenie umówionej internetowo wizyty (U)” – na dowolnym biletomacie.
Pobranie biletu odbywa się poprzez wpisanie numeru telefonu (identyfikatora) Klienta na monitorze dotykowym automatu biletowego. Numer należy wpisać w formacie 48xxxxxx. Nieodebranie biletu po zaplanowanej godzinie powoduje anulowanie ustalonej wizyty. W przypadku zarezerwowania kilku wizyt w tym samym dniu numer telefonu Klienta (identyfikator) należy wpisać za każdym razem przed pobraniem kolejnych biletów.

Proszę pamiętać, iż godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie, dlatego w uzasadnionych przypadkach rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego Klienta.

Informujemy, iż zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.

Nieodwoływanie wizyt to jedna z głównych przyczyn ograniczonej dostępności do usług. Jeśli więc nie może Pan/Pani skorzystać z umówionej wizyty – proszę o jej odwołanie, dzięki czemu będzie mógł skorzystać inny Klient. Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie w przesłany link.

 

 

Czytaj więcej

Wiadomości

CH Pogoria będzie jeszcze większa! Rozbudowa galerii na 16. urodziny

Nieruchomości

Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży

Biznes

DIP w listopadzie czeka na przedsiębiorczych

Wiadomości

Centrum logistyczne zamiast Expo Silesia