Dostępne skróty klawiszowe:
Dąbrowski zespół w minionej kolejce pewnie i wysoko wygrał z faworyzowanym Śląskiem Wrocław. Z kolei King, po zaciętym i wyrównanym pojedynku, musiał uznać wyższość Trefla Sopot. Teraz obie ekipy skonfrontują się w Dąbrowie Górniczej.
Spotkanie zapowiada się bardzo interesująco, a jego rezultat w dużej mierze zależeć będzie od postawy poszczególnych graczy. Souley Boum, lider MKS-u, imponuje wszechstronnością, łącząc skuteczność pod koszem z umiejętnościami rozgrywającego. Ostatnim, popisowym występem, zapracował na tytuł MVP.
– Nagroda oczywiście cieszy, ale dla mnie najważniejszy jest zespół. Czuję się dobrze z tym, że nasza drużyna wygrała i była w stanie odnieść kolejne zwycięstwo w Orlen Basket Lidze. Takie zwycięstwo oznacza też, że możemy z każdym rywalizować w tej lidze, jeśli wszyscy jesteśmy skupieni na wykonywaniu swojej pracy – powiedział Souley Boum w rozmowie z serwisem plk.pl
Jego bezpośrednim rywalem będzie Teyvon Myers. Ciekawie zapowiada się także starcie pod tablicami, gdzie dąbrowski duet Łapeta – Markusson zmierzy się z parą Dziewa – Brown. Czy więcej trafionych trójek będzie miał Cowels, czy może Woodard? O tym wszystkim będzie można przekonać się w niedzielę.
W ramach 6.kolejki Orlen Basket Ligi, 10 listopada MKS Dąbrowa Górnicza podejmie wicemistrza Polski, Kinga Szczecin. Początek o godz.15.30 w hali „Centrum”. Bilety do nabycia online i w kasie hali w dniu meczu. Wejściówki nabywane na miejscu są o 10 zł droższe od kupowanych internetowo.
Każdy, kto przy zakupie okaże bilet na wieczorny mecz kadry koszykarek, będzie mógł nabyć wejściówkę na mecz w Dąbrowie za 20 zł.
Kibice, którzy na mecz przyjadą samochodami mogą bezpłatnie – za okazaniem biletu albo karnetu – zaparkować na parkingu przy aquaparku Nemo. Przerwy w trakcie meczu, podobnie jak w minionych sezonach, uświetnią występy akrobatyczno-tanecznej grupy Activo. Po pierwszej połowie odbędzie się konkurs rzutu z połowy, w którym do wygrania będzie wycieczka do Włoch ufundowana przez Pamar-Travel.
Mecz będzie także okazją do podkreślenia światowej kampanii #MOVEMBER, poświęconej zwiększaniu świadomości na temat zdrowia mężczyzn, w szczególności problemu raka prostaty i jąder. Specjalna akcja z tym związana przeprowadzona zostanie we współpracy z przychodnią Merkury.